🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی بیستم (دخترانه)

(ثبت: 228316) تیر 1, 1399 
رباعی بیستم (دخترانه)

 

از ماه رخت دو بوسه ی طولانی
از چشم تو آن اشاره ی طوفانی

یلدا و بهار و صبح نوروز توئی
ای دختر رز شکوفه ی ایرانی