🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی سوم (تبریک نوروز)

(ثبت: 212725) مرداد 9, 1398 
رباعی سوم (تبریک نوروز)

نوروز در این بهار از یمن شماست
سر سبزی روزگار مدیون شماست

تبریک بهانه و غرض دیدار است
چون این دل بیقرار افسون شماست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):