🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی موشح

(ثبت: 5623) اسفند 11, 1396 

با آمدنت زمین پر از گل شده است
هر شاخه ی گل ساغری از مُل شده است

ای سبزترین سبزترین سبزترین!
رنگت سبب شورش بلبل شده است

نام رباعی را حدس بزنید

رباعی موشح …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا