🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی پانزدهم (دادگاه ویژه)

(ثبت: 218524) آذر 11, 1398 

گر ظلم به دست عدل اعلام شود
مظلوم ، به حکم تازه اعدام شود

تا سر ننهد کسی دگر بر سر ظلم
اندیشه چرا و تا به کی خام شود

ستم پذیری خود گناهی نابخشودنی است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):