🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ربّنای عشق

(ثبت: 232392) مهر 18, 1399 

 

مرغ سحر
شبانه روز
می نالد هنوز
با حنجره ای از مهر
به کجا شتافتی؟
ای باران سرشت!
زیر بار غم
کمر بغضمان شکست
صدایت اما، صدایت
تا همیشه ی تاریخ
خواهد ماند
لحظه به لحظه
طنین اندازست
در گوش خاطره ها
تا ربّنای عشق

#مینا_یارعلیزاده
بداهه ۱۸مهر۹۹
بغض گلویمان گرچه به دریا دریا باریدن صاف نمی شود، برای بیان اندوه، تسلیت واژه ی حقیر و اندکی ست در برابر عظمتی که رفت ولی مهر صدایش از دل رفتنی نیست، استاد یک تاریخ بود و هست، یک صدای پاک، آسمانی و جاودانه خواهد ماند🙏

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1399

    سلام

    تسلیت عرض می کنم

    در پناه خدا 🌹

  2. حسین شیرکوند

    مهر 18, 1399

    🙏🙏🙏🙏🙏
    🌷🌷🌷🌷🌷

  3. علی معصومی

    مهر 18, 1399

    درود ها ارجمند
    تسلیت دارم
    برای نبودنش
    ◇◇◇◇
    خدایش بیامرزد……..🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹

    در پناه خدا

  4. سپیده طالبی

    مهر 18, 1399

    درودتان باد و
    عرض تسلیت دارم
    روح شان شاد باد🌺

  5. سلام
    تسلیت عرض می کنم استادمینا یارعلی زاده🌺
    بسیار زیباست دروصف استاد
    روحش شاد و یادش گرامی باد🌹

  6. جواد مهدی پور

    مهر 19, 1399

    سلام و احترام محضرتان استاد گرانقدرم بانو یار علیزاده

    در گذشت استاد آواز و عندلیب دلنواز را به شما و اهالی شعر و ادب و موسیقی تسلیت عرض می نمایم

    یادشان گرامی و روحشان قرین رحمت واسعه ی الهی باد

    از شعر قشنگتان در رثاء استاد شجریان بهره بردم

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا