🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رحم کن کم آوردم

(ثبت: 5814) فروردین 21, 1397 

 رحم کن  رحم کن کم آوردم

داغ  از باغ آدم آوردم 

روز من صرف شور بختی شد  

 چه بلایی فراهم آوردم

می کنم اعتراف و می دانم

 از بهشتت جهنم  آوردم

 شاهد نا توانی ام آهست

اشک کور ازمحرم  آوردم

 گم شدم در تعصّب و افراط

 ماتم از بسکه  ماتم آوردم

 به نشاط عبث شدم مشغول

  خسته ا ی نا مکرم  آوردم

 از برای فریب  خلق خدا

  فلسفی های محکم آوردم

 پُرم از واژهای نامانوس

 دفترِ شعر بلغم آوردم

پَرت افتاده ام نمی دانم

  از کدام آیه پرچم آوردم

دفترم دفتر خیالات است

  صورتِ گنگ ومبهم آوردم

گفته ای باز آی بر گشتم

مجرمِ  پیرِ قد خم آوردم

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):