🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رد پاى شاهدان

(ثبت: 234253) آذر 23, 1399 

 

هجوم رمل ، كه شست رد پاى تو را

غبار گرم ، بسردى كشاند هواى تو را

من و هزار غصه و قصه هاى مگوى

چرا نمى شنوند حاكمان صداى تو را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 23, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. امیر اصلانی

    آذر 23, 1399

    درودها جناب مروج همدانی
    قافیه ها صحیح، ردیف صحیح
    فقط اینکه
    تفاوت هجای کشیده و هجای بلند نیاز به مطالعه و تدقیق بیشتر دارد
    که اطمینان دارم شما از پس این مهم هم برخواهید آمد

    برقرار و بهروز باشید🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا