🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسوایی

(ثبت: 233951) آذر 13, 1399 

– رسوایی:

شعرم هایم را،
–باد برد!

فردا همه می فهمند
عاشقت شده ام…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 13, 1399

    سلام
    به به
    کوتاه و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      آذر 14, 1399

      سلام و درود استاد طارق

      ممنون از شما

      🙏🙏🙏🙏🌹

  2. امیر اصلانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درودها جناب فلاحی
    با قلبتان می نویسید
    عالیست
    پیشنهاد می کنم از سیدعلی صالحی بیشتر بخوانید
    کمک می کند فنون ادبی را هم چاشنی اثر کنید
    👏👌🙏

    • سعید فلاحی

      آذر 14, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏ممنونم… حتمن

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا