🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفتی…

(ثبت: 208727) فروردین 20, 1398 

■ رفتی و
قلب ام تیر می کشد
و لبهایم بهمن.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop3@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 21, 1398

    درودها

    قلب تیر می کشد

    و لب بهمن

    و سینه سکوتی که تا پروازش

    یک نفس باقی است

    تقدیم به شعر فخیم شما🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      فروردین 21, 1398

      درود بی پایان

      سپاس برادر بزرگوارم

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا