🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگی

(ثبت: 264096) مهر 2, 1402 

 

اولین شعر بهار خرسندی است
حاصل عشق و فراق دلتنگی ست
پاییز شده گوشه قلم من نارنجی ست
می‌نویسم حرفهای دل من رنگی ست
پاییز قشنگ است

 

فاضله هاشمی آرکاداش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود
    احسنت بر شما و سروش پاییزی زیبایتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا