🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگین کمان بی رنگ

(ثبت: 233627) آبان 29, 1399 
رنگین کمان بی رنگ

 

درختی باش
سپیداری …
تنها …
بر بلندایی دور
معشوق به آفتاب
مفتون به مهتاب
همکلامت ، باد و باران
میهمانت ، فصل ها
و مهربان فاخته ای هم خانه ات
درختی باش
از آدمیان دور
غریبه با خشم و دروغ
بیگانه با ترس
نا آشنا … با فریب
تنها …
بی خاطره ، بی انتظار
نه دیروزی …
و نه ، فردایی
یا که شکلی …
معنایی …
تصویری بهم آمیخته
از خالق و مخلوق
یگانه آوازی جاری
در گستره تعبیرها و درک ها
با توام …
ای غرق بر تلاطم و
ای بر صلیب توهم
ای در حسرت گذشته و
ای نعشه فردای نادیده
درختی باش …
آنی که همان باشد ، که باید
رها … بسیط…
رنگین کمانی بی رنگ
واحدی ، بی حد
حقیقتی … شبیه خدا

امیر جلالی –

 

 

 

 

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 29, 1399

    درودها

    سپید خوبی را از قلم شما خواندم بزرگوار

    تنها یک نکته در مهر بانی فاخته شک دارم

    چرا که تخم ر لانه دیگران میگذارد و مهر مادری را تجربه نمی کند

    اما شعر ، شعر شما است و صاحب اختیارید

    مانا و نویسان باشید

    💐💐💐💐💐

    • امیر جلالی

      آذر 1, 1399

      از آنجا که بخشی از اثر در حوزه آرزوهای نویسنده قرار دارد . آرزوی من چنین است که اهل تخاصم و تهاجم نیز مهر را پیشه کنند. و الاّ با باد و باران نیز نمی توان هم کلام شد . زیرا هر کدام زبان خود را دارند و که با زبان آدمیان کاملا متفاوت است. در دنیای خیال چیزی غیر ممکن نیست . درود بر شما

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 29, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای جلالی عزیز
    بسیار زیبا
    لذت بردم
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐

    • امیر جلالی

      آذر 1, 1399

      جناب رشیدی ، دوست و همراه گرامی ، بسیار سپاسگزارم از لطف و همراهیتان . برقرار باشید و درود بر شما

  2. سلام و درود
    بسیار زیباست
    در پناه خدا باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • امیر جلالی

      آذر 1, 1399

      جناب مصطفایی ، از مهر و محبت شما ساسگزارم و یربلند باشید و درود بر شما

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 29, 1399

    درود بزرگوار زیبا بوددر پناه خدا🌹🙏🍃🌿💐

    • امیر جلالی

      آذر 1, 1399

      جناب عباسی مقدم ، از نگاه شما تشکر می کنم . سربلند باشید و برقرار …
      درود بر شما

  4. جواد مهدی پور

    آبان 29, 1399

    درود بر شما جناب جلالی عزیز

    زیبا ست

    عالی سرودید

    💐💐💐

    • امیر جلالی

      آذر 1, 1399

      جناب مهدی پور ، همواره لطف دارید . تشکر می کنم و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا