🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ ایران

(ثبت: 256209) بهمن 24, 1401 

 

سبز
سپید
سرخ
به رنگ ایران
به ز نیرنگ دشمنان
خدا
روی پرچم ما
نشسته است
اجنبی چه خسته است
قفس ها مطمئن هستند
پرواز حق ماست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1401

    سلام دخترم

    کمتر کسی در این سایت به لخاظ سلامت جسمانی چیزی می داند
    خدا به من سعادت بزرگی داد که با دختر عزیزم دورادور آشنا شدم.
    دخترم چه احساس زیبایی در این شعر است
    آفررررین

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • فاضله هاشمی

      بهمن 24, 1401

      سلام استاد عزیز
      بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود تان

  3. سلام

    آفرین

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته ام سرکارخانم فاضله هاشمی
    دستمریزاد عزیز زیباو دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا