🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    شهریور 6, 1398

    سلام بر آرزوی عزیزم

    چه کوتاه طوفانی
    فقط 27 حرف

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌺🌿

    • آرزو نوری

      شهریور 9, 1398

      سلام استاد گرامی
      شعر هم داره آب می ره. مثل بقیه چیزها

  2. ولی اله بایبوردی

    شهریور 6, 1398

    سلام و درودها

    نمی توان رها کرد خیلی سخت است …

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌷

    جان به لب آمد ، چه کاری می توان
    غایت عشقی را ندیدم ، سست جان

    ای رها از عشق گویی ماجرا
    بشنوی گویم رهایی لا بدان

    ولی اله بایبوردی

    06 . 06 / 1398

    🌺🌺🌸🌺🌺

    • آرزو نوری

      شهریور 9, 1398

      سلام و عرض ادب آقای بایبوردی. و سپاس

  3. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 6, 1398

    سلام
    لذت می برم ومی آموزم ازنوشته های
    حس دار، استخوان دارتون
    آفرین ❤️

    • آرزو نوری

      شهریور 9, 1398

      ممنونم عزیزم. لطف داری به من

  4. حامی شریبی

    شهریور 6, 1398

    قسم
    به
    پرواز
    هنوز
    چمشش
    تنهایی دریاست
    حامی شریبی
    🌿🌹🌿
    درودتان باد گرامی
    تا بلندای چشم آفتاب

  5. مهتاب دوستان

    شهریور 6, 1398

    مغز استخوانم تیر میکشد…

    درود بانو🌹

    • آرزو نوری

      شهریور 9, 1398

      سلام خانم دوستان.
      لطفتان مستدام

  6. آرزو نوری

    شهریور 9, 1398

    سلام خانم تمدن خواه
    ممنونم عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا