🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رها کنید مرا

(ثبت: 244047) دی 16, 1400 

 

رهــا کــنــیــد مــرا
درایــن انــبــوه بــودن هــا گــرفــتــارم
اے نــدامــت هــایــے کــه پــشــت گــنــاهــانــم نــفــریــن شــده ایــد
اے ســایــه هــایــے کــه در تــارهــاے ســکــوتــ، نــاے دل گــرفــتــن از بــهــانــه هــا داریــد
رهــا کــنــیــد مــرا
دوســتــان بــاور کــنــیــد خــالــے از حــســرت حــوصــلــه دیــدارم
صــورت چــیــن خــورده افــســوســمــ
آشــفــتــه تــر از احــوال دیــروزمــ
اے تــمــام فــرداهــاے بــے قــرارم

اے تــمــام مــرگ هــایے کــه در بــاور زندگی مــیــخــنــدیــد
نــیــلــوفــران رویــاے مــنــ…
دیــوانــه هــاے کــوچــه ے تــنــهــایــ
شــاپــرک هــاے ســپــیــد
بــیــاویــزیــد مــرا بــه آغــوش عــزیــزتــریــن جــدایــے هــا

هادی همتی
شعر سال 1391

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • هادی همتی

      دی 16, 1400

      سلام و دروود
      سپاس از حضور گرم تان
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺❤️❤️

  2. صفا یغمایی

    دی 16, 1400

    دردو جناب همتی .
    زیبابود
    موفق باشیدوتابان.

  3. خسرو فیضی

    دی 16, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد ارجمند فوق العاده زیبا سروده اید 🌺
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • هادی همتی

      دی 16, 1400

      سلام و دروود
      سپاس از حضور گرم تان
      شاپرک های سپید دفتر اول اشعار من هست
      تعداد اشعار در حدود 80 موضوع عنوان شده است
      ❤️❤️❤️🙏🙏🌺🌺🌺

  4. محمد حسنی

    دی 16, 1400

    درود بسیار عالی🌨

    • هادی همتی

      دی 16, 1400

      سلام و دروود
      سپاس که همراه شاپرک های سپید در سایت خوب شعر پاک هستید
      🌺🌺🙏🙏🙏🌺🌺🌺❤️🙏🙏🙏🙏

  5. سلام و درودتان🌿🌿🌿

    • هادی همتی

      دی 16, 1400

      سلام و دروود استاد گرانقدر
      سپاس فروان برای همراهی شما ❤️❤️❤️🙏🙏🙏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا