🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ره توشه باور

(ثبت: 265118) آبان 7, 1402 

ره توشه باور

با دیدنش دلدادگی از سر گرفتم
حال و هوای برگ نیلوفر گرفتم

در بامداد ساقه ترد خیالش
پبچیدم و دور خودم سنگر گرفتم

چون ذره ایکه جان بگیرد با نسیمی
از روی خاک جاده بال و پر گرفتم

مثل چلیپایی که روی طره هایش
امواجی از دریای پهناور گرفتم

در ساحت شهلای لبریز شرابش
افتادم و از دست او ساغر گرفتم

با فتنه های کفر آئین جمالش
در سینه ام ره توشه باور گرفتم

من بودم یک آسمانی پر ستاره
در ساحل چشمان خود لنگر گرفتم

♤♤♤

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 7, 1402

    من بودم و یک آسمانی پر ستاره
    در ساحل چشمان خود لنگر گرفتم

    سلام ‌و‌ درود‌

    بسیار زیبا و‌ دل انگیز

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    آبان 7, 1402

    جناب معصومی ارجمند
    درود بر شما
    مثل همیشه زیبا سروده اید
    👏🌺👏👏🌺🙏💐🌿🌿🍃

  3. معین حجت

    آبان 7, 1402

    درود مثل همیشه عالی مهندس👏👏👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا