🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روح شیدایان

(ثبت: 215742) مهر 13, 1398 

روح شیدایان

سوختی در اشتیاق خود همه بال و پرم
عاقبت هم دست بادی داده ای خاکسترم

گفته بودی صبر کن فصل بهاری میرسد
در خزان عمر بنگر خود چه آوردی سرم

آسمان را با زمین نزدیک می دیدم دریغ
وای از دست تو و اندیشه خوش باورم

نیست جز اندوه حسرتهای نا فرجام دل
گر بدوش خسته خود کوله باری می برم

روح شیدایان نمیگنجد درون استخوان
کاش می شد پر بگیرد از درون پیکرم

هر چه خواهی ناز کن ای دلفریب روزگار
ناز خوبان را به هر قیمت که باشد می خرم

دیده ام معصومی از هر غمزه او نکته ها
همتی…! تا جان بریزم پیش پای دلبرم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 13, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

  2. نیست جز اندوه حسرتهای نا فرجام دل
    گر بدوش خسته خود کوله باری می برم

    یاد آور : وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ ۚ

    زنده باشید استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد

    🍃🍃💐🌿🌿🌈🌷🌈

  3. امیر جلالی

    مهر 13, 1398

    آدمی غزل اگر می خواند ، این غزل را بخواند و لذت ببرد.
    استخوان دار و محکم و ایستاده و با چشمانی براق…
    بی نهایت زیبا بود و عاشقانه ای بود بیاد ماندنی …
    درود بر شما

  4. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام و درود
    بر حضرت استاد معصومی گرانقدر
    غزلی محکم و زیباست
    دلمریزاد استاد

    در پناه خدا
    🌿👌👌👌👌👌👌🌿

  5. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 13, 1398

    👏👏بسیار زیباست

  6. سپیده طالبی

    مهر 14, 1398

    سلام عرض ادب
    جناب استاد معصومی گران قدر

    زیبا و دلنشین چون همیشه
    دست مریزاد
    شاد و پاینده باشید🌺

  7. همایون فتاح

    مهر 14, 1398

    حظی وافر نصیبمان فرمودید استاد گرانقدر باشکوه بود🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  8. درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا