🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مادر

(ثبت: 244744) بهمن 4, 1400 

 

روز مادر بر همه مادران سر زمینم و به تمام مادران دنیا مبارک باد و روح آنانکه آسمانی شده اند شاد.
روز مادر
باز روز پر فروغ و جانفزای مادر است
روز مولود وجود با صفای مادر است
آسمان را می گذارد زیر پای خویشتن
چونکه بالاتر مقام کبریای مادر است
بوسه زن بر خاک پاک زیر پای مادرت
چون بهشت جاودان هم زیر پای مادر است
می نوازد با ترانه زیر گوشم زمزمه
نیمه شبها آن سرود لای لای مادر است
از زمان کودکی ها آنچه مانده در دلم
شرحه شرحه قصه های دلربای مادر است
محرم اسرار من جز قلب پاک او نبود
محرم دل سینه درد آشنای مادر است
می بر آرم در طواف گور وی سوز و گداز
گریه های های هایم از برای مادر است
—————

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    بهمن 4, 1400

    درود و
    افرین
    پاینده باشید
    👏👏👏

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1400

    🌿🌿🌿🌹🌹🌹

  3. نسرین حسینی

    بهمن 5, 1400

    درود برشما زیبا بود جناب وحدتی عزیز وگرامی

    سپاس فراوان
    برتمام مادران میهنم خجسته باد ❤❤🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا