🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ری‌را زیرا…

(ثبت: 250719) شهریور 11, 1401 
ری‌را زیرا…

 

پرده افتاد و عشق پیدا شد

روزِ نو آشنایِ ری‌را شد

یاسِ احساس داد زد خورشید!

سوژهٔ شعرِ فردِاعلا شد

ابرِ تشویش رفت و خانه پُر از

جنگلِ سبزِ چشمِ لیلا شد

عسلِ کوهپایهٔ سبلان

فقط از آنِ مردِ تنها شد

روستازاده‌ام که در تبِ شهر

یک‌نفر ضامنِ دلِ ما شد

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا