🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زانوی تدبیر

(ثبت: 3853) فروردین 26, 1396 

افتاده ام   از    اوج    ِ دنیای    جوانی ها

گم گشته ام در سایه سارِ  بی نشانی ها

دیگر   بدوش  ِ زندگی   بالی  نمی بینم

پر بسته ای  جا مانده ام  در  ناتوانی ها

دستانِ پرمهری که روزی چترِمن بودند

حالا بغل  وا کرده اند بر خصم  ِجانی ها

تنهای تنها مانده ام  در  مرز  ِ بی مرزی

تا کی سرودن  در قفس از  بی زبانی ها

ای همرهانِ زندگی اقبال ِمن درد است

دنیای من گردیده طعم ِنوحه خوانی ها

عمری  بامید ِ نگاهی   هی  غزل  گفتم

دیدم  ندارد  شوق  ِ یاری  همزبانی ها

سر می گذارم  بر  سر  ِ زانوی تدبیرم

تا کی  شکستن  از  هیاهوی  روانی ها؟

طلعت خیاط پیشه

نظرها 14 
  1. مه ناز نصیرپور

    فروردین 27, 1396

    درود بر شما استاد بانو

  2. فرزاد امین اجلاسی

    فروردین 27, 1396

    درودها بزرگوار

    بسیار زیبا و استادانه

    ابیات سروده هم تراز و در ترازی بالا

    تبحر ِ قلم و پختگی اندیشه و زیبایی خیال

    نمایان و آشکار

    پاینده باشید

  3. مهدی صادقی مود

    فروردین 27, 1396

    به به

    بسیار زیباست

    درودتان

  4. مهران اسدپور

    فروردین 27, 1396

    درودها …

    دستمریزاد…

    مانا و نویسا باشید به مدد الهی …

  5. مينا امينی

    فروردین 28, 1396

    تا کی  شکستن  از  هیاهوی  روانی ها؟

     

    زیبا بود مهربانو

    مانا باشید و موفق

  6. حسن گائینی

    فروردین 28, 1396

    درود ها ادیب فرهیخته استاد مهربان و بزرگوارم 

    بی اغراق شعرتان بسیار زیبا بود و شورانگیز و بارها خواندم و خواندم و با خود میبرم این واژه های سوخته از دل را 

    به مهر و بهار می سپارمتان

    از شعر شدنت 

    بوی سوختهٔ واژه ها آمد 

    برای این اتش بازی ، دوستتان دارم 

  7. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 29, 1396

    شما لطف دارید

    ممنونم از حضور گرمتان

  8. معصومه عرفانی

    فروردین 29, 1396

    سلام بزرگوار بسیار زیبا سرودید

    زنده باشید و همچنان بسراید

  9. اله یار خادمیان

    فروردین 30, 1396

     سلا م و درود  بر شما  بانوی  شعر و ادب و خلا قیت و اخلا قیت 

    بسیا ر قابل تقدیر است  زنده باشی تا همیشه سراینده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا