🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زاویه سنگین صفر

(ثبت: 7159) آبان 30, 1397 

مرگ
به ماندنم می خندد
بال
در حسرت پرواز پوسیده
پا هایم
در خستگی و خشک زمین
سرود رفتن را
از یاد برده
در ادامه ی این خاک
نخستین تصویرم را
با لا می آورم
و
چشمهایی که روزی مرا
اززاویه ی سنگین صفر
به میهمانی اعداد می برد
خود در جادوی جبر
 به خواب زمستانی رفته
تا زیرپلکهای نفس بریده انتظار
تورا
از زمین بپرسم
بپرسم

#مستانه_ دادگر
#ماهور

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 30, 1397

    سلام بر ماهور عزیز

    عجیب عاشق اشعارتان شده ام 

    امروز عزیزی را از دست دادم و اکنون که شعر شما را میخوانم بیشتر به فرهیختگی شما پی می برم .

    مرگ
    به ماندنم می خندد
    بال
    در حسرت پرواز پوسیده
    پا هایم
    در خستگی و خشک زمین
    سرود رفتن را
    از یاد برده

    در پناه خدا 

    • سلام

      و سپاس بابت این لطف و عنایت شما به بنده ، که خود باعث افتخار و مباهات هست……

      در مورد عزیز از دست رفته ، خدا رحمتشون کند ، در واقع آنان متولد میشوند و مائیم که در مرگ دست و پا میزنیم .

      همیشه به شادمانی و سرور باشید .

  2. درودتان باد

    "با لا می آورم" به چه اشاره دارد؟ بر افراشتن …یا قی کردن؟

    زنده باشید

    • سلام بر شما

      و عرض تشکر از دقت نظر و مهرتان به این حقیر

      منظور « قی کردن » می‌باشد 

      در پناه حضرت دوست

  3. زیباست گرچه در فضایی دیگر از ساحت شناخت من قرار دارد. 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا