🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم خنده

(ثبت: 247259) اردیبهشت 4, 1401 

 

ندیدم به جز زخم از خنده ها
چه کردند با ما ، سراینده ها
سکوت زمان را چرا نشکنم
نفهمیده اندم پرستنده ها
ندیده گرفتند معراج را
مگر چشمشان نیست بیننده ها
عجب دارم از دوستداران عشق
که باشند یار ستیزنده ها
به بندم کشیدند باور کنید
همان ها که بودند از بنده ها
اگر خوبی و خیر بر جسته نیست
فریبنده بودند زیبنده ها
به پروانه هایی که در آتشند
دو قطیی ندارند سوزنده ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1401

    به پروانه هایی که در آتشند
    دو قطیی ندارند سوزنده ها

    سلام استاد بیماری دوقطبی را بسیار عالی در این بیت آوزده اید
    و کل غزل خیلی زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • اردیبهشت 6, 1401

      با سلام سرور گرامی
      اطاعات عبا دات شما مورد قبول در گاه احدیت باد 🌷🌷

  2. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 4, 1401

    بسیار درودتان💐💐💐👏👏👏👌

    • اردیبهشت 6, 1401

      سپاس بی پایان زنده باشی🌷🌷

  3. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 4, 1401

    درود . حضرت دوست طاعات قبول. التماس دعا دلرم🙏

    • اردیبهشت 6, 1401

      باسلام و سپاس
      اطاعات عبا دات شما مورد قبول در گاه احدیت باد متشکرم 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا