🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم

(ثبت: 262039) تیر 28, 1402 

 

بغض در چشمان سردت جان گرفت
گریه کردم، آسمان باران گرفت…

ماه غمگین! می‌شود آیا مگر
اشک‌های مرد را آسان گرفت!

یوسفم در چاه، دلتنگِ پدر
جای قعر چاه را زندان گرفت!

من گرفتارم به زخم بی‌کسی
شاعری که درد بی‌درمان گرفت!

باز هم در گریه خوابم می‌برد!
شعر در کوتاهی‌اش پایان گرفت…

 

▫️شاعر: سیامک عشقعلی

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    درد بی درمان همه مان عشق حضرت دوست و دوستان حضرتش

    سلام و درود
    دعوتید به حسينيه ی مجازی سایت،
    منتظر تان هستیم جناب عشقعلی بزرگوار،
    نشانی:

    https://sherepaak.com/261937/—-

  2. فیروزه سمیعی

    تیر 28, 1402

    با درود و احترام فراوان
    بسیار زیبا و غمناک سروده اید
    زنده باد 👏🌿👏🌿👏🌿
    بغض در چشمان سردت جان گرفت
    گریه کردم، آسمان باران گرفت…
    نویسا مانید وسبز
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    تیر 28, 1402

    هر چه عالم خون دل خورد از ستم
    از حسین ابن علی ع تاوان گرفت

    آن شب شام غریبان هم گذشت
    بامدادش دین احمد جان گرفت
    ♡♡♡
    درودها بر شما
    جناب عشقعلی نازنین
    عالی سروده ای
    توفیق اینگونه سرودن نصیب هر کس نمی شود
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا