🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زلال جارى ( مادر )

(ثبت: 243202) آذر 10, 1400 

 

مادر آن در قشنگى ست كه صبح
لب گلدسته ى عشق
دل من را
به صداى نفس چلچله ها مى روبد
يا كه در حاشيه ى سبز درختان اميد
غم من را به خدا مى گويد

مادر آن نور لطيفى ست كه صبح
مى گشايد گره ى پنجره ها را با آه
مادر آن وسعت نوريست كه هر روز خدا
به دل سرد زمان مى تابد
مادر آن زمزمه ى روشن آب است ولى
پاكى و صافى آن را نتوان معنا كرد
مادرم چون آب است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 10, 1400

    وزن لطیف و پاکیزه ای داشت
    ممنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا