🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمزمه ی حضور

(ثبت: 253094) آذر 1, 1401 

 

ما را به نسیم صبح , راهی دادند
در زمزمه ی حضور , آهی دادند
یکباره ز خواب  ناز بیدار شدم
در وسعت سبز اوج گاهی دادند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    درود بر شما🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا