🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان

(ثبت: 219130) بهمن 10, 1398 

 

❆ #زمستان:

به زمستان هم
جوانه خواهم زد،
به گرمای خورشیدی که
گاه گاه می‌تابد
از روزنه ی چشمانت
بر پیکره ی زمستانی ام…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درود آقای فلاحی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشیدو موفق💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا