🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی نفس می کشد…

(ثبت: 260512) خرداد 12, 1402 

 

دخترکی هراسان سویم شتافت!
از ته جنگل تاریکی
با چشمانی مه آلود و محزون
گذشته ای مبهم
روی پله سقوط…
یک (من) درون اوست!!!
شب جنگل را پس زده؛
یک بغل عشق با بوی بابونه مهمانش می کنم
کبوتر دل کوچکش؛
روی سینه بیقرارم آرام میگیرد!
و زندگی نفس می کشد دوباره
از عمق تبعید مهربانی…
دستان کوچکش حصاری از محبت
دور انگشتان روزگار گذرانده ام می کشد
گویی پلی ساخت تا پشت جاده مبهم ناکجا آباد ذهنم

 

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 12, 1402

    درود بر شما بانو👏👏👏💐💐💐

  2. صفا یغمایی

    خرداد 12, 1402

    درودبانوآجورلوی عزیز.
    زیباودوست داشتنی سروده اید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا