🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیباترین آهنگ آفرینش

(ثبت: 1536) خرداد 2, 1395 

نامت

      تن پوشی ست روح ِ مرا

چونان ریزش ِ برگ ها

                              که خزان را

و خیال ِ شراب ِ حضورت

عریانی ِ اندیشه های آبی را

و کلامت

زیباترین آهنگ ِ آفرینش را

بر سطح ِ بوم ِ سکوت .

تصویر ابدیتی

در کالبدِ

نامی خیالی

و کلامی .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):