🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیبای خدا

(ثبت: 213878) شهریور 4, 1398 

در شهر شما هر چه نماد است نماست
دعوت نکنیدم به خطوط چپ و راست
من از خط و مط هر چه منحط دورم
دور از چپ و راست محور خط خداست

اوراق پر از اشاره ها می ماند
گل می کند این گزاره ها می ماند
بگذار تو را به سایه همرنگ کنند
بر چادر شب ستاره ها می ماند

نام تو نوشته نیست بر نامه ی زشت
زیر قدم تو می شود سبز بهشت
هر کافر و سر کشی تو را سجده کند
زیبای خدا مادر گل پاک سرشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 4, 1398

    ❤️🙏🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    شهریور 4, 1398

    سلام و درود

    من از خط و مط هر منحط دورم
    دوراز چپ و راست محور خط خداست

    خوش به سعادت ، آن کسی که صراط مستقیم را می پیماید….

    راه جهت دار …. اشعار جهت دار….

    دست مریزاد استاد

    🌈🌈🌹🌹🌸🌹🌹🌈🌈

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 4, 1398

    درود بر شما استاد خادمیان عزیز

    لذت بردم از اشعار زیبایتان

    ظاهرا رباعی اول مصرع سوم در خوانش سهو تایپی دارد

    من از خط و مط هر ” که ” منحط ، دورم

    جسارتم را ببخشایید استادم

    شاید هم اینجانب در خوانش موفق نیستم

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    درود هاااا
    💐🙏💐

    • اله یار خادمیان

      شهریور 4, 1398

      سلام و درود بر شما متشکرم از نگاه ارزشمند و تذکر به جای شما جناب مهدی پور

      مصرع مورد نظر در تایپ با مشکل رو برو شده
      اینگونه صحیح می باشد

      من از خط و مط هر چه منحط دورم

  4. علی معصومی

    شهریور 4, 1398

    ورود و عرض ارادت
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹

  5. طارق خراسانی

    شهریور 4, 1398

    سلام و درود
    در این اثر با شکوه همه چیز هست
    رنگ و فریب، راه راست، آزادی و آزادگی و تجلیل ازمقام مادر

    عالی ست استاد

    در پناه خدا شاد زی
    🌿👏👏👏👏

  6. اله یار خادمیان

    شهریور 5, 1398

    سلام و سپاس شما همیشه نسبت به این حقیر نظر لطف روا داشته اید عزتتان پایدار🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا