🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ز گهواره تا گور

(ثبت: 228421) تیر 3, 1399 

 

ز گهواره تا گور
￿
نبینی که باشد چه راحت عبور
ز گهواره تا گور باشد نه دور
￿
زنی دست وپا بهر دنیا و او
چو دریاست ، ماهی ، تو در این حضور
￿
کنی هرچه بهتر تو سعی و تلاش
شوی زودتر سهم صیاد و تور
￿
از این حور دنیا بیا بگذریم
که آنجا قصور آورد پر ز حور
￿
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. زیبا و ارزشی می سرایید

    • حسن سمیعی

      تیر 3, 1399

      ￿ممنون از محبتتون🌸🌺🌷🌹🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا