🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساحل امن

(ثبت: 255997) بهمن 18, 1401 

 

در آن سوی تنهایی؛
پشت انزوا و خاموشی
در مرز جغرافیای عقل و جنون؛
به امید دیدنت
خیمه زدم!
یک قدم دورتر از عقل،
دااااار قالی…
دانه به دانه، رج به رج
طرح لبخندت در آخرین دیدارمان
در آنسوی دلتنگی را
گره می زنم
به تار و پود زندگی
ملودی نفس های تبدارت
مرا به آغوشت فرا می خواند
در ساحل امن دستانت؛
جایی برایم باز کن!!!
من یک ( تو) به خود بدهکااااارم

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. 🌺لذت بردم

  2. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1401

    در آنسوی دلتنگی را
    گره می زنم
    به تار و پود زندگی
    ملودی نفس های تبدارت
    مرا به آغوشت فرا می خواند
    در ساحل امن دستانت؛
    جایی برایم باز کن!!!
    من یک ( تو) به خود بدهکااااارم
    سلام و درود گرامی، شاعر پاک
    چه قدر زیبا
    لذت بردم
    آثار شما همه زیباست
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • پروانه آجورلو

      بهمن 18, 1401

      سلام جناب خراسانی
      ممنونم از محبت و توجه و شما🌷

  3. صفا یغمایی

    بهمن 18, 1401

    آفرین بانو آجورلوی گرامی
    درودتان
    لذت بردم.
    موفق و نویسا باشید.
    🌺🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 18, 1401

    احسنت
    سلام و درود تان

  5. غلامحسین جمعی

    بهمن 20, 1401

    در آنسوی دلتنگی را
    گره می زنم
    به تار و پود زندگی
    ملودی نفس های تبدارت
    مرا به آغوشت فرا می خواند
    در ساحل امن دستانت؛
    جایی برایم باز کن!!!
    من یک ( تو) به خود بدهکااااارم

    درودو سپاس و این سپاس دیگرم برای جبران بدهاری به این سروده ی زیباست

    دستمریزاد که دوست داشتنی و زیبا و فاخر است

    🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

    • پروانه آجورلو

      بهمن 20, 1401

      درود جناب جمعی
      سپاسگزارم بابت توجه و محبت شما 🌺

  6. احسنت براین طبع زیبا
    جغرافیای عقل وجنون
    دوردها👌👌👏👏👏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا