🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سازمان ملل – سازمان حقوق بشر

(ثبت: 243447) آذر 23, 1400 

 

درون دود و آتش مانده ايم مارا نمى بينيد؟
يمن انبوهى از بمب جهانسوز است نمى بينيد ؟
پدر ، مادر ، برادر ، خواهرم در زير تركشها جگر سوزند نمى بينيد ؟
بجاى هر نهالى خنجر و تيغ است نمى بينيد ؟
بجاى آب در زير درختان بركه ى خون است نمى بينيد ؟
هزاران شعله مشهود است نمى بينيد ؟
جسدهاى فراوان بر زمينها را نمى بينيد ؟
به روى چهره ها خونابه و دود است نمى بينيد ؟
مسير بازى ما كودكان دشتى پر از مين است نمى بينيد ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 23, 1400

    دغدغه انسانی شعر ستودنی است
    امید که روزی در هیچ جای جهان، کودکان آسیب دیده و وحشت زده از هیچ جنگی نباشند
    درودها جناب مروجی همدانی گرانقدر
    🌷🌷🌷🍃🍃🍃🌷🌷🌷

    • آذر 23, 1400

      بينهايت سپاسگزارم از الطاف و همدردى شما گرامى

  2. خسرو فیضی

    آذر 23, 1400

    . با بهترین درودهایم 🌺
    . استاد ارجمند اگر تمامی سروده ات همین یک بند بود
    .
    . مسير بازى ما كودكان دشتى پر از مين است
    . نمى بينيد ؟
    .
    . شعری تاثیر گذار سروده بودید .
    . دغدغه های انسانی در بیشتر اشعارتان دیه می شود
    . شاعر مردمی جاودانه می ماند 🌺🌸🌺🌸🌺

    • آذر 23, 1400

      همواره از توجهات دردمندانه و ا براز همراهى صميمانه تشكر مى كنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا