🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساعت دیدار

(ثبت: 214470) مهر 6, 1398 

ساعت دیدار:

منِ پریشانْ حالِ همیشه بیدار
تو و بر این غربتِ ناگزیرت اصرار
من و قلبی شکسته از فراغت، یار
کی شود آخر ممکن، ساعتِ دیدار؟

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 6, 1398

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      مهر 7, 1398

      درود بی پایان

      ممنون از شما

      🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا