🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساعت

(ثبت: 219200) اسفند 3, 1398 

 

❆ #ساعت:

ساعتم را کوک میکنم
به وقت دیدار
اما مدام زنگ می خورد
این ساعت به دلتنگی

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 3, 1398

    هر لحظه دل نگران

    مضطرب احوال

    سلام و درود

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    با درونی ساعتی کوکی دلا
    لحظه زنگی می خورد ما را صدا

    یاد آور مانده عمری را نگاه
    هر زمان اتمام دلتنگی چرا

    ولی اله بایبوردی

    03 / 12 / 1398

    🌺🌺🌺🌸🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      اسفند 3, 1398

      درود و ادب

      سپاس بیکران استاد معزز

      🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  2. حامی شریبی

    اسفند 3, 1398

    باد
    که آمد
    به قربت باران
    شهادت دادند
    قاصدکها
    حامی شریبی

    درود بر شاعر خوبیها 🌹🌹

  3. علی معصومی

    اسفند 3, 1398

    درود و ارادت
    جناب فلاحی نازنین
    قلمت مانا
    و دلت بی غم باد
    همواره از قلمت بهره برده ام
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا