🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساقی

(ثبت: 243798) دی 2, 1400 

 

ساقی امشب باده دادی دست خوش
حال بر این ساده دادی دست خوش
آتش این خنده ها شد شعله ور
گل بر این افتاده دادی دست خوش
ساقی امشب باده ات پرجوش بود
راه ما بر جاده دادی دست خوش
ساقی امشب نقل و شیرینی بیار
بر تنم لباده دادی دست خوش
ساقی امشب مست مستم مست مست
دل بر این دل داده دادی دست خوش
ساقی امشب از تو ممنونم که باز
در کفم سجاده دادی دست خوش
ساقی امشب بود الیاس از رنود
بستری آماده دادی دست خوش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 2, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . ساقی امشب باده دادی دست خوش !!!
    . استاد ارجمند در این وانفسا و در این شرایط
    . باده و محفل و بزم دوستان خیالی بیش نیست
    . دست خوش ساقی که باده ای داده است !!! 🌺
    . نگاهتان پر امید باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • درود برشما استاد بزرگوار
      مجلس باده نوشی ماهم خیالی بوده است استاد🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  2. درود بر شما شاعر زیبا قلم
    بسیار زیبا دستمریزاد

    • درود برشما بانوی بزرگوار
      از لطف شما سپاسگزارم🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  3. فریبا نوری

    دی 2, 1400

    ساقی امشب بود الیاس از رنود
    بستری آماده دادی دست خوش

    🌷🌿🌷 درود 🌷🌿🌷

    • درود بر شما بانوی فرهیخته
      از لطف شما سپاسگزارم
      شاد و سلامت باشید 🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا