🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال نو ..

(ثبت: 5676) اسفند 20, 1396 

بسمه تعالی

وصل کن دل را به دلداران ، کمال این ست و بس
اهل دل باشی اگر    اصل وصال  این ست و بس

حال ما را بد نکن  با چشم بندی های خود
چشم ما باز ست بر روی تو ، حال این ست و بس

حسن رویت  بی تجمّل   شوکت آیینه هاست
هر که می بیند تو را  گوید جمال این ست و بس

مثل شبنم  چشم شو بر صورت زیبای گل
تا تماشایت کند هر کس ، زلال این ست و بس

با هلال ابروانت  آسمان  در چشم تو ست
ماه در هر ماه می گوید هلال این ست و بس

زندگی بی عشق یعنی حبس در زندان دل
پر نکن دل را پر از کینه ، وبال این ست و بس

سال نو می آید از راهی که گل ها می رسند
سال تحویل گل یاس ست ، سال این ست و بس

هر که عنقا را  سر افرازانه  در پرواز دید
سخت تحسین کرد و گفتش شاهبال این ست و بس