🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سامسارا

(ثبت: 251451) شهریور 29, 1401 
سامسارا

 

باید بروم سراغِ آبادیِ مرگ

ارثم بشود زمینِ اجدادیِ مرگ

خودرا بدهم به‌دستِ استادیِ مرگ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

تا یک‌ دلِ سیر خواب را زنده کنم

مانندِ سکوت!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا