🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سان‌سایه

(ثبت: 250404) شهریور 1, 1401 
سان‌سایه

(۱)

راه افتاد کسی پشتِ سرم

بر تنِ کوچه‌‌ٔ معشوقه نوشت

سایه‌‌ام! منتظرِ یک‌ نفرم

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

با نسخه و تجویزِ اخمِ تو

بیمارم و باطعنه می‌گویم:

دارُالشفا یعنی دو چشمِ تو

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ
قالب: سه‌گانی

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا