🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه

(ثبت: 219206) اسفند 6, 1398 

 

❆ #سایه:

سایه نیستم
اما نفس می کشم هنوز
در سایه ی عشق

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 6, 1398

    درود و ارادت
    جناب فلاحی نازنین

    🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌺🌸

    • سعید فلاحی

      اسفند 7, 1398

      درود استاد معصومی
      سپاسگذارم
      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌸🌸سپاس از حضورتان❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا