🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سحر نزدیک ست

(ثبت: 6205) تیر 5, 1397 

حال اکنون از هوای آتیه تفکیک ست

صبح روشن مستقل از یک شب تاریک ست

قیمت روز و شب زندگی سینوسی نیست

فرق خوشبختی و غیرش،رشته ای باریک ست

بسته به نوع تمنای دل از هر سازش

آدمی کودکی زاده شده از تحریک ست

زندگی،زیباترین واقعه ی یک عالم

با تب اندیشه و ذهن بشر،هم پیک ست

ای تو آن کس که ز تاریکی شب بیزاری

“اندکی صبر،که سامان و سحر نزدیک ست”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):