🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سخن عشق

(ثبت: 7090) آبان 20, 1397 
سخن عشق

سخن عشق…..

از صدای سخن عشق،، جنون می گیرم
بیخود از خود شده، آتش زِ درون می گیرم

بر سر کوی نگارم روم و از لب او
بوسه با قیمت یک کاسه خون می گیرم

سرکِشَم جام پیاپی، جامه اَز تن بِدَرَم
انتقامی زِ رقیبانِ زبون می گیرم

هر زمان دست کشم گیسوی اَفشانش را
عزّتی از سَر زُلفش منِ دون می گیرم

گر که رُخصت بدهد، سَر، کف پایش سایم
شرف و شوکتی از پیش، فزون می گیرم

شده ام معتکف عشوه هستی سوزش
وَه چه جانی من از آن خنده افسون گیرم

تا دَم مرگ جوانم چو وصالش باشد
کس نبیند به جهان که این من مجنون پیرم

ای خوش آن دَم که به آغوش کشم دلدارم
مرهمی بهر دلِ زخمی و محزون گیرم

آه از آن روز که محروم شوم از نگهَش
بی درنگ، جان زِ تَنَم رفته برون می میرم

علی احمدی (حادثه)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. با سلام و احترام

    زیبا سُروده اید

    قلم تان در اوج

    انشاء الله تعالی موفق باشید

    درود بر شما بزرگوار

    • علی احمدی

      آبان 21, 1397

      استاد شرافت مولای بزرگمهر بسیاربسیار بنده نوازی حضرتعالی برای حقیر افتخار می باشد سپاس بی مر از مهر بی حصرتان بزرگوار درودهااااااااااا بر شما

  2. اکبر رشنو

    آبان 21, 1397

    درود

    عالی وارزنده

    بسیار  زیبا

    دستمریزاد  و

    • علی احمدی

      آبان 21, 1397

      حضرت استاد رشنوی بزرگمهر و نازنین بر ترکه تواضع می کوبید بزرگمهر سپاس از اینکه زیبا خوانده اید به مهر …چرا که زیبایی عنصر جدایی ناپذیر دیدگان نافذ حضرتعالی می باشد …سپاس بی مر از مهر بی حصرتان استادم

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 23, 1397

    درود براحمدی عزیز زیبا بود

    • علی احمدی

      آبان 23, 1397

      استاد عباسی مقدم والامقام زیبا خوانده اید به مهر نازنینم بنده نوازی فرمودید آقای من مهرتان را بیکرانه سپاس

  4. محمدعلی رضاپور

    آبان 26, 1397

    • علی احمدی

      آبان 29, 1397

      استاد رضاپور والامقام گلباران باد لحظه های ناب شاعرانگی شما گران ارج

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا