🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراب خیال

(ثبت: 257940) فروردین 13, 1402 

سراب خیال

صدای شکستن دل شاپرک ها می آید
در هیاهوی شعارها
در همهمه ی چاپلوسان
ناله ها؛
تنوره کشان راه آسمان می گیرد
و بغض ها میترکد در بازار برده فروشان
کبوووودی از تمااااام تن زمان پیداست…
تهی بودن از عمق چهره ها میبارد
و آرزوهای محال، هر لحظه محال تر
سفری در پیش است؛
از چشمه ی امید به سراب خیال
به چشم ها نگاه کن!!!
چه می خوانی؟؟؟
پروانه ای که به سمت سراب پر می زند
مثل حبااااااابی که در انتظار شکستن است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    پروانه ای که به سمت سراب پر می زند
    مثل حبااااااابی که در انتظار شکستن است
    درود ها به پروانه خانم آجورلو
    نمی خواهم برای سایت تبلیغ کنم، ولی چه قدر خوشحالم صمیمیت و عشق و محبت در این سایت نمو داشته که با دیدن حضور شما بی اختیار خدا را شکر کردم
    دلتنگتان بودم.
    ممنون که دوباره با شعری زیبا به خانه پاک تشریف آورده اید
    در پناه خدا 🌱🌷👌👌👌👌👌👌🌷🌱

    • پروانه آجورلو

      فروردین 13, 1402

      سلام جناب خراسانی
      من هم خوشحالم از بودن در کنار شما عزیزان
      در سال جدید بهترینها را برایتان آرزومندم🌺🌺🌺

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 13, 1402

    درود خانم آجورلو
    روزتان شاد 🌷🌷

  3. علی معصومی

    فروردین 13, 1402

    درودهای فراوان
    خانم اجورلوی ارجمند
    ♡♡♡
    بهار
    عاشقانه ترین فصل سال
    آمده است
    برای شاپرکانی که ناز می رقصند
    برای شوق پریدن
    دوباره بال امده است
    ♤♤♤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا