🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرباز عشق

(ثبت: 241558) شهریور 13, 1400 

 

دهانم،،،
مسلح با رگباری بوسه‌ست…

تا نبوسمت،،
اسحله را،،،
زمین نخواهم گذاشت!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 14, 1400

    کوتاه هایی مانند عنوان یک کتاب… آن هم کتابی قطور…
    زیبا بود و درود بر شما

    • سعید فلاحی

      شهریور 16, 1400

      درود بی پایان

      سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا