🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرخط

(ثبت: 5076) آذر 7, 1396 

بیا برگردیم
به قرارهای عاشقانه

قبل از اینکه سقفی
بالای سرمان باشد
یا قبض های برق
لحنمان را عوض کند

بیا از سر خط شروع کنیم
و سرتاسر شب
ستاره بشماریم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. مهدی رفوگر

    آذر 9, 1396

    سلام ….احسنت بر شما بانو …. نکته ای ظریف و عاشقانه در این اثر شماست که بیشتر اوقات زوج ها فراموش می کنند …. مهرورزی بادید تازه در پس گذر سال ها و فرسایش آنها در روزمرگی …..

    درود بر شما

    • آرزو نوری

      آذر 12, 1396

      سلام و عرض ادب. عموما تجارب انسانی مشترک هستند بین همه….دیر و زود داره اما سوخت و سوز…

  2. طارق خراسانی

    آذر 9, 1396

    سلام و درود

    مانند همیشه عالی ست بانو

    در پناه خدا

    • آرزو نوری

      آذر 12, 1396

      سلام و عرض ادب استاد

      نظر لطف شماست

  3. آذر 10, 1396

    زیبا و تلخ

    • آرزو نوری

      آذر 12, 1396

      سلام عزیزم. تلخ اما واقعی

  4. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1396

    سلام و عرض ارادت بانو نوری مهربان

    چقدر هنرمندانه و ظریف و دل انگیز سرودید

    عالیه  خیلیییییییییییییییی

    درود بر شما

  5. آرزو نوری

    آذر 12, 1396

    سلام آقای مهدی پور ارجمند

    ممنونم از لطف و نگاه  مهربانتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا