🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردار دلها

(ثبت: 243586) آذر 26, 1400 
سردار دلها

 

حرف تو که می شود
واژه ها
در دهانم میمانند
آخر چگونه بگویم؟
«یادت بخیر سردار»

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 26, 1400

    سلام فاضله جان

    یادی از سردار دل ها کرده ای
    مردی که راست گفت
    درست زندگی کرد
    و خوب رفت
    حسرت مانند او شدن در دل بسیاری ست
    او در عصر حاضر بی مانند بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • فاضله هاشمی

      آذر 27, 1400

      سلام استاد
      لحظه ها بی شهدا خالی اند
      مثل قالی که زیبا بود
      ولی یک گل نداشت
      💐💐💐

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 26, 1400

    یادش گرامی ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا