🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرزمین عشق…

(ثبت: 217914) آبان 21, 1398 
سرزمین عشق…

میشه مگه با تو نباشم من
ای سرزمین عشق و امیدم
من عاشقانه دوستت دارم
من عاشقی را با تو فهمیدم
….
ای سرزمین مادری امروز
پیمان خود را با تو می بندم
من خاک پاکت می شوم روزی
یک بار دیگر باز می خندم
….
روزی برای عشق و آزادی
در دامن مهر تو افتادم
دورم من از آیین اهریمن
در مهر تو همواره آزادم
….
چون سرو دارم ریشه در خاکت
خاک تو باشد مرهم دردم
می میرم و روزی شدم زنده
بی تو به دنیا بر نمی گردم
….
با دشمنان آماده ی پیکار
دست رفیق و دوست می گیرم
در راه تو ای میهنم ایران
می جنگم و خوشحال می میرم


گهواره مهر

 

 

 

نقدها
  1. اکبر رشنو

    آبان 21, 1398

    سلام
    ارزنده سرودی با ریتم دل
    اصلا به ضربان می خورد
    خیلی عالی هم در صورت و قالب هم در مضمون ومعنی
    در ریتمی جذاب و مضمونی در حماسه در سلاستی خوب ودر روانی کافی و یکدست در سادگی و قابل فهم و
    در شروع هم خوب بود وپایانبخشی هم چنین
    همانطور که حرف می زنیم وبا وزن مناسب و بی هیچ تکلف انتقال پیام می داد
    و از همه مهمتر التزام
    بر بیس مهربانی و عشق در تم حماسی و حرف دل بود
    خوب وجذاب
    درودتان و دست مریزاد

    • محمد خسروی فرد

      آبان 21, 1398

      سلام و عرض ادب و احترام ادیب مهرورز و گران قدر
      سپاس از نگاه کریمانه و منش ادیبانه ی شما
      قدردان حضور ارزشمندتان هستم
      پاینده باشید

نظرها
  1. درودعالی بود جناب خسروی فر
    ماناوشاعرترهرروز👏👏👏

    • محمد خسروی فرد

      آبان 21, 1398

      درود شاعر گرامی
      مهر حضورتان را سپاس
      پیروز باشید
      در پناه پروردگار

  2. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    بسیار زیباست
    درودها گرامی🌺

    • محمد خسروی فرد

      آبان 21, 1398

      درود شاعر ارجمند
      سپاس از نگاه زیبای شما
      پاینده باشید و پیروز

  3. طارق خراسانی

    آبان 21, 1398

    سلام و درود به شاعر توانای گرانمهر

    خیرمقدم 🌺🌿

    چهارپاره های زیبا و غرور آفرین تان را خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🙏❤️🌿

    • محمد خسروی فرد

      آبان 22, 1398

      درود و سپاس ادیب نیکوسگال و گرامی جناب خراسانی
      به مهر خوانده اید
      امید که در پناه پروردگار شادمان و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا