🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرما

(ثبت: 235675) بهمن 5, 1399 

– سرما:

عجیب!!!
— سرد است،،،
لحظه به لحظه عمرم،
بدونِ گرمای دستان تو!

به دیدارم بیا
گرم شود
— زمستانِ سرد…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_گنجشک_های_شهر_هم_عاشقانه_نگاهت_میکنند!
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا