🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرِ حسین(ع)

(ثبت: 217443) آذر 3, 1398 

❆ سرِ پدر:

دل زینب ز غصه گشته سرشار
حسین هست بین اشقیا گرفتار
رقیه از عمق جان فریاد می زد:
سرِ پدر چرا رفته سرِ دار!؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#انجمن_شعر_و_ادب_میخانه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سپاس از حضورتان🙏

    • سعید فلاحی

      آذر 7, 1398

      درودها
      🌹🌷🌺🌈🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا