🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرگردان

(ثبت: 268864) فروردین 29, 1403 

 

معلق در میان عرش و فرش همواره حیرانم
مثال خار و خاشاکی اسیر باد و طوفانم
گهی سیری به عرش و گه به سرافتاده درفرشم
گهی خوشحال از پرواز و گه زنجیر درپایم
بسوئی می کشد نفسم که باتلاق است و تاریکی
چو ماهی در دل مرداب گمانم , پریشانم
برای مدتی کوتاه با بال ملائک ها به پروازم
و یکباره چو فواره فرو افتاده در چاهم
چه حالی دارم اکنون من ز گرداب غبار آلود
که هردم می شوم لبریز از مرداب کردارم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    فروردین 29, 1403

    درودتان
    بیت اول زیبا وبی‌نقص‌ست
    موفق باشید.

    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا