🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر در کف و جان برلب

(ثبت: 265971) آذر 8, 1402 

 

باید سراپا دل شوی
در بندگی آیینه ی کامل شوی
از هر چه می خواهی شبی دل بر کنی غافل شوی
تا بشنوی از هر دری آواز عشقی آشنا ، امشب در آ امشب در آ
حالا چنان قرص قمر ، در عاشقی قابل شوی
سر در کف و حان بر لب از باطل شوی
فارغ از آب و گِل شوی

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    زیباست طلعت جان

  2. مهربانوی ارجمند
    از حضورتان ممنونم
    🌹🌹💐🌿🍃

  3. برهان جاوید

    آذر 8, 1402

    درود
    بسیار زیبا و خوش ریتم و نقش و موزون
    در پناه حق پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏

  4. طارق خراسانی

    آذر 8, 1402

    سلام‌و‌درود

    زلال زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  5. معین حجت

    آذر 9, 1402

    درود بانو خیاط پیشه گرامی …👏👏👏💐💐💐

  6. س ن روشن

    آذر 10, 1402

    بادرودوادب
    طربِ عارفانه،،به زیبایی
    👏👏👏🌈🍀

  7. سجاد پورخدایار

    آذر 11, 1402

    سرکار خانم زیبا بود،درود بر شما👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا