🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر منزل

(ثبت: 243723) آذر 30, 1400 

 

سايه در پس كوچه هاى نور بود
شرك در اين كوچه ها پر شور بود
از كنار كوچه ى شك رهگذر
با سبدهاى پر از انگور بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند مانند همیشه زیبا و گویا
    . یلدایتان مبارک باد 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا